OM OS

Dansk Heilpraktiker Forening

Vi er en forening for heilpraktikere og heilpraktikerstuderende i Danmark. Her kan du søge medlemsskab hvis du er uddannet heilpraktiker i Danmark eller er uddannet i udlandet men bosiddende i Danmark. Hos Dansk Heilpraktiker Forening kan man blive Registreret Alternativ Behandler som Heilpraktiker, tegne en fælles behandlerforsikring og komme i netværk med andre heilpraktikere fra hele landet.

BESTYRELSEN

Bestyrelsen af Dansk Heilpraktiker Forening består af frivillige medlemmer. Vi står gerne til rådighed for spørgsmål og sparring.

Medlemmer af bestyrelsen

KLAGERÅDET

Har du haft en oplevelse hos en heilpraktiker som er medlem af Dansk Heilpraktiker Forening som du gerne vil klage over, kontakt klagerådet.

KONTAKT

Har du spørgsmål til medlemsskab, kontingent, RAB-ordningen eller noget helt fjerde, så kontakt formand eller kasserer i bestyrelsen.

PRIVATLIVSPOLITIK

Vi tager dine oplysninger som medlem af foreningen og enhver der henvender sig til foreningen alvorligt. Vi opbevarer dine data forsvarligt.

Læs om vores privatlivspolitik